يکشنبه ۲۷ آبان
الا یا ایها الساقی برون ازجرگه دلها شعری از فرامرز عبداله پور
از دفتر غزلیات فرامرز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۲:۲۲ شماره ثبت ۱۲۵۲۷۳
بازدید : ۱۹۸ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر فرامرز عبداله پور
آخرین اشعار ناب فرامرز عبداله پور
|
الا یا ایهاالساقی برون ازجرگه ی دلها
شتابان ده می باقی فرو افتاده محملها
ازآن می ده که جانم را زتن بالا برد آنی
بشویاند درونم را ازاین زنگار باطلها
فجور و فسق و زشتی را براند از دلم بیرون
فلاح وخوب و زیبا را کند در عمر حاصلها
بپوشاند عیوبم را بپوساند گناهم را
رها سازد درونم را زخوی خبث کاهلها
به گوش من بخواند دم به دم غافل مشو از دل
به نفس من قبولاند روی منزل به منزلها
به وجد آرد نهانم را زعمرم پرده بردارد
وجودم را به پرواز آورد بربام باطنها
به شکر آرد زبانم را مداوم بر کشم هو هو
به راه مستقیم آرد ازاین بیراهه سابلها
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون نظر لطفتان است ⚘⚘⚘ | |
|
خیلی ممنون تشکر ازلطفتان⚘⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
به جمع ماخوش آمدید