يکشنبه ۴ آذر
مهمانی پرندگان شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۰۰ شماره ثبت ۱۲۵۲۴۹
بازدید : ۱۶۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
آسمان آبی، آفتابی.
نسیم خنک میوزد.
من در سایه نشسته ام،
روی فرشی از چمن.
شاخه های درخت میلرزد.
گنجشک ها سرخوش،
پرستوها سرمست،
کلاغ ها هم به مهمانی ما آمده اند،
برای آنها هم دانه هست.
بازی اسب ها از دور پیدا بود،
خنده هایشان چه زیبا بود.
من سیبی را میکنم پوست
با خودم میگویم
خوب بود این احساس تا ابد جاری بود.
آسمان آبی، آفتابی،
خورشید بالای آبادی.
«هیچ»
|
|
نقدها و نظرات
|
دقیقا سبک ایشان بود خوشحالم که مشهود بود
| |
|
درود بر شما سپاس از مهرتان مانا باشید | |
|
درود و مهر سپاس فراوان از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عنصر خیال؟