جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
حال و هوای قلب من این روزها پاییزی است
گاهی دلم میگیرد و آهسته گریه میکنم
این اشک ها که ارزشی هرگز ندارد پیش تو
من چشم هایم را به تو یک عمر هدیه میکنم
باران که میبارد دلم میگیرد از این بی کسی
گل های سرخ آرزو از دوری ات پر پر شدند
آتش گرفت امید من رویای زیبای تو سوخت
پروانه ها در قلب من آهسته خاکستر شدند
پاییز شد چشمان من اینجا به راهت مانده است
جان خودت برگرد و این دل مرده شاداب کن
با هم دوباره بگذریم از کوچه ها و برگ ها
آهسته در آغوش خود چشمان من را خواب کن
ای حسرت زیبای من،این فصل شیدایی ماست
من که هنوزم عاشقم از اولین دیدارمان
باشد که در آیینه ها با هم دوباره ما شویم
پاییز دلخوش میشود از دیدن تکرارمان.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از چانه اش خون میچکد
خونخوار بی رحم زمان
شیطان حاضر گشته و
خون می خورد او بی امان