جمعه ۲ آذر
عاشقانه شکست شعری از ابراهیم طیبی(دالنجه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۴۴ شماره ثبت ۱۲۴۵۱۶
بازدید : ۱۲۴ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر ابراهیم طیبی(دالنجه)
آخرین اشعار ناب ابراهیم طیبی(دالنجه)
|
فارغیم از امید و آینده
فارغ از آن چنار پاینده
چون نشستیم تا بشد کامل
روی آن ماه روی تابنده
آه دریغا ماه بدر آمد
لیکن آمد ابر قاپنده
تا سحر منتظر به راه بودیم
شد پدیدار هور سوزنده
گله از جور آسیاب کردیم
شد خبر،گمشده است پرونده
ناله بردیم از زمین و فلک
پیش مولانای گوینده
گفتمش ای ادیب و دانشمند
گفته بودی رو شو جوینده
گر شوی جویای هر چیزی
عاقبت می شوی تو یابنده
گشتم و گشتم نبود چیزی
عاقبت بد شدم سرافکنده
قصهی بیت اولم این بود
آه شدم فارغ از تو،آینده.
دالنجه
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار تشکر از نقد گرانقدرتان ارزشمند بود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود