مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
دفاتر شعر سعید صادقی (بینا)
آخرین اشعار ناب سعید صادقی (بینا)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
محضری بود
قول نامه ی
بینمان
در قلب
سه دانگ
سه دانگ
نقدها و نظرات
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮
سلام و درود فراوان خدمت استاد بانو عجم عزیز
بینهایت سپاسگزارم و تشکر بابت نگاه زیبایتان به شعر
سلام بزرگوار جناب استاد استکی ارجمند
عالی فرمودید خوش به حال بانوی ارجمندتان
و عشق بینتان ستودنی ست
ما که در سه دانگش لنگ زدیم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙
درود فراوان خدمتتان جناب نجفی ارجمند
ممننونم از شما درود ها
درود فراوان خدمتتان بانو زند ارجمند خواهر مهربانم
زنده باشید و پایدار
درود فراوان بر شما
درود بر شما بانو زند ارجمند به مهر خواندید و دیدید ممنونم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙
بینهایت سپاس بانو بهرامی
زیبا نگاهید
۰💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮
درود بر شما جناب مدهوش ارجمند درود بر شما
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙
سلام و درود فراوان خدمتتان بانو کاسیانی ارجمند
بابت گلهای زیبایی که کاشتید ممنونم بزرگواری کردید
بله شش دانگ حواس قلبم بهش بود ولی خانه قلبم نیمه باز به نامش زده شد تا قدری حواسم به خدا باشد
درود بر شما
سلام و درود خدمت بانو عباسی ارجمند
بانوی سپید های ناب
زیبا نگاهید بزرگوار
ممنونم
💙💙💙💙💙💙
🩵🩵🩵🩵🩵
🩵💙💙💙
💙💙💙
🩵🩵
💙
درود بر تو محمد ارجمند
زنده باشی
سلام و درود بر شما شاعر توانمند جناب رمضانی ارجمند
زنده باشید و سر افراز ممنونم
سلام و درود خدمت جواد عزیزم
ممنونم بزرگوار از بذل توجه و گلهای زیبایی که کاشتی
خودت گلی ممنونم بزرگوار
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮
بینهایت سپاس استاد بانوی ارجمند
زیبا نگاهید و حضورتان ارزنده است
درود فراوان بر شما
سلام و درود خدمتتان جناب فاضلی نژاد ارجمند
درود فراوان بر شما زنده باشید ممنونم از نگاه زیباتون به شعر
ممنونم بانو
ممنونم بزرگوار درود بر شما
سلام و درود خدمتتان بانو خضری ارجمند
زیبا نگاهید بزرگوار درود بر شما
درود فراوان خدمتتان جناب نظری ارجمند
زیبا دیدید و خواندید
بله البته که بود
چون دیگر نیست در محضر قلب یک عشق زمینی پاک
درود بر شما
درود فراوان خدمتتان جناب مهدی پور ارجمند
عادلانه است درست فرمودید
باید سه دانگ سه دانگ باشد
تا تداوم داشته باشد
اما نبود این هم
درود بر شما بانو آفاق عزیز
ممنونم از بذل توجه و محبتتان
ببخشید دیر رسیدم به پاسخ نظر محبت آمیزتان
بله ای کاش
درود بر شما و لطف آینده بین تان
پاینده باشید
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب صادقی عزیز
کوتاه زیبایی بود