سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      فصل بوسه

      شعری از

      حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)

      از دفتر دیوان نا آرام نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹ شماره ثبت ۱۲۴۱۷۷
        بازدید : ۱۷۲   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
      آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)

      ----- فصل بوسه  -------

      بوسه زد بر عالم
      آن که آفاق سراسر از اوست
      عطسه ای کرد ز شور
      مهر زآن بوسه راز آلوده
      بوسه ای داد به ماه
      ماه هم چنگ خود آویخت به چنگ
      عشق را نجوا کرد
      بعد از آن 
      چهره زیبای زمین فاخر شد
      گیسوانش رقصان 
      ز خوش آهنگ نسیم
      سر زلفش شیدا
      همه از نغمه نور
      عطر نقاش دل انگیز هوس
      با هزاران نیرنگ
      کرد رخسار زمین رنگ به رنگ
      بوم نقاشی پیراهن او 
      شده آذین همه با شعر و گلاب
      نام این حال زمین 
      که نگنجد در وصف
      ز سر ریزش برگ
      با دگرگونگی ریز به ریز
      شده پاییز عزیز

      شنبه هشتم مهر
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۰۵
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      محمد محمدنژاد(آشوب)
      يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۰۷
      درود خندانک خندانک خندانک
      هواجان جاویدان
      يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۴۳
      🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃

      درود

      احساستان زیباست.

      🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃

      شاد و پیروز باشید.

      🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃

      آذردخت شرقی(آذر دخت)
      دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۱۳
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      موفق باشید
      جواد کاظمی نیک
      دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۵۰
      درودبرشما زیبابود 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      🌺🌺🌺🌺🌺
      🪻🪻🪻🪻
      🌼🌼🌼
      🥀🥀
      💮🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻
      💙💙💙💙💙💙💙💙
      🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
      💐💐💐💐💐💐
      🌼🌼🌼🌼
      💟💟💟
      ❤️❤️
      ❤️
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0