چهارشنبه ۲۳ آبان
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
------------ کرشمه گر خیال ---------------
ای دل مهربان من نی لبک ملال من
از چه کرشمه می کنی در سفر خیال من
با تو به عرش می روم پر ز بهار می شوم
همدم بی قرار من مایه شور و حال من
بی تو فسرده ام ولی با تو فسانه می شوم
چشمه عشق و عاشقی مطربک جلال من
بلبل باغ سینه ام قاصدک رمیده ام
صندوق راز و آرزو شعبده مجال من
ای دل مهربان من مایه شور و حال من
از چه کرشمه میکنی در سفر خیال من
|
نقدها و نظرات
|
سلام و تشکر جناب استکی عزیز. برایتان بهترینها را آرزومندم. | |
|
جناب خوشرو سلام و عرض ارادت. متشکرم لطف کردید | |
|
جناب انصاری عزیز سلام و عرض ارادت. بسیار متشکرم و برایتان بهترینها را آرزومندم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود