پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
«سهم من »
تن تب دار سهم تو ،غم بسیار از آن من
گله از یار سهم تو ، طناب دار از آن من
سکوت لب سهم تو،سکوت شب از آن من
دُعای رَبّ سهم تو،به هر شب تب از آن من
گل گلدان سهم تو , کویر جان از آن من
لب خندان سهم تو ، نم باران از آن من
سرشت پاک سهم تو،دل صدچاک ازآن من
همه املاک سهم تو ، غم افلاک از آن من
شکوهِ کوه سهم تو ،ولی اندوه از آن من
تمام عشق تو یک جا ولی انبوه از آن من
سرود شاد سهم تو ، بادا باد از آن من
نسیم باد سهم تو ، ولی فریاد از آن من
درود من سهم تو ، وجود تو از آن من
بودِ من سهم تو ، نبودِ تو از آن من
تمام من سهم تو ، سلام تو از آن من
کلام من سهم تو ، و نام تو از آن من
رسول چهارمحالی (ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود