بسم الله الرحمن الرحیم
چگونه بخوانم تو را ای خدا
چگونه کنم قطع امّید را
تو خود گفته ای که بخوانم دعا
تو گفتی اجابت کنم بنده را
خدایا گنهکار و شرمنده ام
به امید لطفت کنون زنده ام
سلاحی ندارم به جز اشک و آه
پناهم بده مانده ام نیمه راه
کریما دری باز کن از کرم
که بی یاریت بنده ای مضطرم
گرفتار دیوِ غرورم بِبین
نجاتم بده ارحمَ الرّاحمین
شنیدم که موسی به لطفت زِ نیل
رها شد ز فرعون و قومِ ذلیل
زِ قرآن بخواندم حدیثی قشنگ
که یونس رها شد ز بَطنِ نهنگ
چو از جان ودل خواند آنجا دعا
گرفتی تو دستان آن بنده را
چو ایّوب را شد مریضی نصیب
شفا یافت از لطف تو ای طبیب
به آدم تو اِلقا نمودی کلام
سپس عفو فرمودی ای نیک نام
به ((لا تَقنَطو)) من شدم زنده دل
مرا در قیامت مفرما خَجل
خدایا به حق محمد و آل
عطا کن به من علم و فضل و کمال
نصیبم نما رزق پاک و حلال
بتابان به جانم تو نورِ جمال
(( و إذا سَاَلَکَ عبادی عنّی فاِنّی قریبُ اُجیب دعوت الداعی))
ای پیامبر اگر بندگانم در مورد من سوال کردند بگو همانا خداوند به شما نزدیک است و هر کس دعا کند او را مستجاب می کند)) قرآن کریم...سوره مبارکه بقره
درود جناب خورآبادی بزرگوار