جمعه ۲۵ آبان
سروش های تالاب نیلوفر_ 130 و 131 شعری از محمد علی رضاپور
از دفتر سروش های دریاچه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ۲۲:۰۲ شماره ثبت ۱۲۳۹۵۷
بازدید : ۹۵ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر محمد علی رضاپور
آخرین اشعار ناب محمد علی رضاپور
|
سروش های تالاب نیلوفر_ 130 و 131
سروش 130
آی دشتی که سبز پوشیدی!
شعر باران مست نوشیدی(!)
دل تنگی دارم
خاطر خوش بینی
باز، آغوش مهربانی تو....
سروش 131
آسمان، پاک، دشت باران، پاک
جمع نیلوفران، خرامان، پاک
خاطر جمع بی قراران، پاک
غصه ها پاک رفت از یادم
مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
سروش های تالاب نیلوفر
طَرَبستان، بابلعشق
تالاب گل نیلوفر
تابستان 1402
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس تان بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بودند
دستمریزاد