درود بر مازیار و امیر حسین عزیز دوستان متفکرم
آخرین باری که یه شخصیت مهم ورزشی خواست مستقیم با مردم ایران حرف بزنه کارلوس پیول بود که بخاطر موهاش و تیپش به فردوسی پور اجازه ندادند و پیول با ناراحتی ایران رو ترک کرد.
از همونجا معلوم بود که سیاستشون اینه که مردم مارو ندید بدید بار بیارند و گرنه همین فردوسی پور داشت ذره ذره مردمش رو از نزدیک با شخصیت های بزرگ ورزشی روبه رو می کرد ،مثل دعوت از لوییز فیگو و...خوب طبیعتا تاثیر بسزایی داشت و باعث می شد که یک همچین روزی شاهد فاجعه ای که دیدیم نباشیم.
به نظرم اصلا چهره ی مردم ایران دیگه برای مسئولین مهم نیست و حتی شاید برنامشون خراب کردن چهره ما بود و گرنه هر آدم ساده ای هم می دونست که با اومدن رونالدو چه اتفاقی می افته و یا با دیدن زمینی که به قول فوتبالی ها مثل مزرعه است چی پشت سرمون می گند.
من اگر کاره ای بودم حداقل می گذاشتم بازی ها کمافی سابق در زمین بی طرف انجام بشه و آبروداری می کردم
ببخشید پرحرفی کردم🙏🙏🙏
بانو زند موفق و مؤید باشید .