يکشنبه ۴ آذر
تقدیر شعری از سمانه هاشم آبادی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ۱۲:۵۸ شماره ثبت ۱۲۳۶۴۳
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۷۱
|
دفاتر شعر سمانه هاشم آبادی
آخرین اشعار ناب سمانه هاشم آبادی
|
"تو نبودی و تب فاصله ها پیرم کرد"
حسرتت ماندو به تصویر تو زنجیرم کرد
منکه عمری سر پرواز زبانزد بودم
گوشهی بام تو یک لحظه زمین گیرم کرد
یک نظر دیدم و یک عمر پریشان ماندم
بخدا همهمهی چشم تو درگیرم کرد
مردمکهای تو اندام مرا قاب گرفت
مردمکهای تو از آینهها سیرم کرد
هرچه گشتم ثمری در پی این عشق نبود
جز دلی خون که نصیب من و تقدیرم کرد
|
نقدها و نظرات
|
مرسی از خوشآمدگوییتون لطف دارید😍⚘ | |
|
درود جناب اکبری عزیز♥️ ممنونم از نظرتون باعث افتخاره🔥 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیر مقدم
چقدر عالی و زیباست..
آفرینهااا
برقرار باشید