يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر حشمتالله محمدی (بی همراز )
آخرین اشعار ناب حشمتالله محمدی (بی همراز )
|
من و اشک و فراق و آه و بیداد
من و صد آرزوی رفته بر باد
🌸🌸🌸🌸🌸
من و سوز و گداز و درد جانکاه
من و بغض فرو خورده ز غمها
🌸🌸🌸🌸🌸
من و حسرت به دل ، ازکامیابی
من و بی همدمی ،بی سرپناهی
🌸🌸🌸🌸🌸
من و یک عالمه راز نهفته
من و اسرار دل باکس نگفته
🌸🌸🌸🌸🌸
من و دردی،گلو ای،استخوانی
من و حیران ز هر جایی،مکانی
🌸🌸🌸🌸🌸
من و صد راه نابرده به پایان
من و عمری نهاده روی پیمان
🌸🌸🌸🌸🌸
من و عشقی ندیده رنگ فرجام
من و رسوایی و تشت و لب بام
🌸🌸🌸🌸🌸
من و بیداری و یلدای هر شب
من و غوغای دل با ذکر یارب!
🌸🌸🌸🌸🌸
من و جمعی که حرفم را نفهمید
من و دنیا که از دردم نپرسید
🌸🌸🌸🌸🌸
من و فریادهای حبس در دل
من و صدها امید رفته درگل
🌸🌸🌸🌸🌸
من و مهر و وفا و لطف بسیار
من و ادراک پاسخ با سر خار
🌸🌸🌸🌸🌸
من و رسم رفاقت پیشه کردن
من و در راستی اندیشه کردن
🌸🌸🌸🌸🌸
من و دستی که کس آنرا نیفشرد
من و قلبی ز نادانان شده خورد
🌸🌸🌸🌸🌸
من و غوغای دل،یک داغ دیرین
من و پایان خط، با آه سنگین
🌸🌸🌸🌸🌸
من و بالی که بر او تیر بستند
من و نالیلیان،جامش شکستند
🌸🌸🌸🌸🌸
من و بار جفا بنهاده بر پشت
من و نامردمان خنجرزن از پشت
🌸🌸🌸🌸🌸
من و آنان که خوابم را ربودند
من و جمعی که غمنامه سرودند
🌸🌸🌸🌸🌸
من و دردی که او را نیست پایان
من و زخمی که او را نیست درمان
🌸🌸🌸🌸🌸
من وتنهایی و تنها من و دل
من و عمری کز او نابرده حاصل
🌸🌸🌸🌸🌸
من و فکر مشوش گاه وبیگاه
من و کابوس های تا سحرگاه
🌸🌸🌸🌸🌸
من وغربت ،درون خانه ی خویش
من وپایان خط،ماتی پس از کیش
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی نازنین لطفتون مزید🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
ارادتمندم جناب اکرمی گرامی، سپاسگزارم از راهنمایی حضرتعالی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض ادب، ممنونم از دقت و توجه سرکار عالی، کاش می شد ولی چه کنم که نشد؟! 🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
باسلام پایدار باشید و سلامت 🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
باسلام و تشکر از شما خانم گرانقدر ممنونم از نگاه زیبا و توجه تون🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود