پنجشنبه ۱ آذر
سیل جنون شعری از مریم محبوب
از دفتر بیداد نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۳:۳۳ شماره ثبت ۱۲۳۲۰۹
بازدید : ۳۳۵ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب مریم محبوب
|
«سیل جنون»
کاش بجای باران از آسمان،جنون ببارد! شاید، مردم این شهر عاقل شوند...
#جناب استاد احمدی زاده(ملحق)
******************************
اگر از آســمان باران که نه ، سیلِ جنون بارد
یقین دارم کزین مردم ، کسی عاقل نمی گردد
به صد جادوی سـحرآمیزِ دُردآلـود هم دیگـــر
طلسـمِ شهرِ ما دیــوانگـان ، باطل نمی گردد
#مریم محبوب
|
نقدها و نظرات
|
درود بی پایان بر شما شاعر ارجمند و گرانمایه سپاس بیکران از همراهی ، لطف و التفات پیوسته شما یقینا شکوه و جاودانگی از آنِ قلبهای مهربان و اندیشه های سبزی است که در ظرف مکان و زمان نمی گنجد اندیشه سبزتان درخشان و مهرتان جاودانه باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.