جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ایمانه عباسیان پور(آیدا)
آخرین اشعار ناب ایمانه عباسیان پور(آیدا)
|
هنوزهم خوابهایم را برای تومیگویم
تعبیرهای تومنو آشفت
گامهایم رادربودن ونبودن سست کرد
یابمان یابرو
تردیدهایت خوابهایم راکابوس کرد...
دفتر قدیمی خردادماه سال۱۳۹۲
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.