يکشنبه ۴ آذر
تا پَرزنم بسوی تو شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۵:۱۴ شماره ثبت ۱۲۲۹۴۰
بازدید : ۸۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
تا پَرزنم بسوی تو
مو را که شانه میزنی
دل را نشانه میزنی
بال را به شانه میزنی
تا پَر زنم بسوی تو
مِهر را اعانه میزنی
چه دلبرانه میزنی
ناباورانه میزنی
تا پر زنم بسوی تو
وقتی ترانه میزنی
سازت را میخوانی ،
بخوان !
خوبست دراین قلبم جوانه میزنی
تا پر زنم بسوی تو
براین دوپا ، سفر روانه میزنی
روا که نیست حالِ همچون روانی ام ،
آید به سویت تا خجالتم دهد
براین دلم ، چرا دوا نمیزنی ،
تا پرزنم بسوی تو ؟
طوفانی را براین کرانه میزنی
باران ات را بس آسمانه ،
بر سمانه* میزنی
خوب است که حکم ات را ،
شَهانه میزنی
تا پر زنم بسوی تو
*سمانه = سقف خانه
بهمن بیدقی 1402/4/26
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از مهر بیکرانتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از مهر بیکرانتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای فتحی بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا وبامحتوا سرودی بود
شاعرواستادبزرگوار
هزاران درودتان باد