دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
رفیق دزد
حاصل این تلخی رابطه
دوری است وهجران وفاصله
آنهمه شادی وخنده وخاطره
بازی مکرونیرنگ بود،ساحره
دیگرآن افسونگری گشته عیان وظاهره
مرحم این زخمهاشایدمی است وساغره
این زمین خاکش تاابدبی حاصله
عمری درپی زندگانی،غافل آنکه پوچ است وباطله
لحظه هاکندوجانکاه،چون نیشتربی رحم است وقاتله
خشکیده دریای امید،هرچه هست
ماسه های ساحله
ازروشنایی هیچ مپرس،کارکارجاهله
آواره ومجنون شهرمنم،باقی زیرک عاقله
بی وفایی ودورنگی ازادب دوراست وناعادله
چه خوش گفتندرفیق دزدوشریک قافله
بهاالدین داودپور. بامداد
|
نقدها و نظرات
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
|
درودوسپاس شاعرپراحساس وپاک طینت | |
|
درودوسپاس شاعرنیک اندیش وپرازاحساس قشنگ | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
|
درودوسپاس شاعرشیرین سخن وپرازاحساس پاک | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
|
درودوسپاس ازشماشاعرگرامی وسراینده ی نابترین احساسها | |
|
درودوسپاس ازشمااستادارجمندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود