درودتان باد جناب استاد کریمی ادیب گرانقدر 🌞
شبتان نیک
متاسفانه اینگونه نیست ، شرایط به گونه ای است که عمل و اندیشه از زمین تا آسمان متفاوت است،
جامعه ما تعریف این ضرب المثل است
هرکی به فکر خویشه
ملا به فکر ریشه
هرکسی کلاه خودش را می چسبد،
و بر تعصب خویش است ،
من هم بعضاً از آن جدا نیستم ،
ولی سعی میکنم ذره ای انسان باشم
ولی شاعر بودن نشان انسان بودن نیست ،
با عرض پوزش
انسانیت نه به تحصیلات است نه به جایگاه و مرتبه و مقام و .... که می دانم خود بهتر می دانید
که به تجربه به من ثابت شده است ،
کسی که انسان باشد در همین دنیا هم انسان است ،
بستگی به ذات آدما و ژنتیکشان دارد،
خیلی بر من منت گذاشتید و برایم باعث افتخار است که سخنانی را نوشته اید از جان و دل
که بر جان و دل هم می نشیند.
و این صفحه مزین شد به نکته های ظریف و مهم ،که بی خیال از کنار آن رد می شویم .
شاید اینقدر در مشکلات و مسائل روزمره ی زندگی غرقیم که دیگر فرصت اندیشیدن هم نداریم ،
باید با طلا بنویسند
آقای محترم.
خانم محترم
التماس انسانیت ....
صمیمانه سپاسگزارم از توجه و حضور ارزشمندتان 🙏💎☘️🌺🌹
پاینده باشید و سرفراز و سبز
و شادمان
جالب و زیباست