چهارشنبه ۷ آذر
مرام نیک نامان شعری از سید عرفان جوکار جمالی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ۱۷:۲۹ شماره ثبت ۱۲۱۸۴۲
بازدید : ۱۸۲ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سید عرفان جوکار جمالی
آخرین اشعار ناب سید عرفان جوکار جمالی
|
اهلِ دل هستی اگر، بگشا گره از مشکلی
مثلِ نورِ حق تعالی پرتو افکن در دلی
آشیانی گر نسازی ، خانه ای ویران نکن
ورنه ویران میکند کاشانه ات را عادلی
در مرام نیک نامان نیست کِبر و رشک و آز
گر تو داری این زهی باشد خیال باطلی
شمع سان گر تو بسوزی در حریم خلوتی
روشنی افروز باشی چون چراغ محفلی
فرض آن پیرِ خراباتی، به حُکمِ عُزلَتت
نیست زهدت را از این دریوزگی ها حاصلی
شعر عرفان نیست جز پندی سراسر سودمند
پند او را میپذیرد هر وجود عاقلی
سید عرفان جوکار جمالی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و احترام سپاسگزارم 🙏🌹 | |
|
سلام و احترام جناب انصاری بزرگوار سپاسگزارم 🙏🌹 | |
|
سلام و احترام جناب اکرمی بزرگوار سپاسگزارم 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود