چهارشنبه ۷ آذر
اصلِ خویش شعری از سید عرفان جوکار جمالی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۴۶ شماره ثبت ۱۲۱۲۸۲
بازدید : ۱۹۰ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر سید عرفان جوکار جمالی
آخرین اشعار ناب سید عرفان جوکار جمالی
|
کرده ام گم من ورایِ خویش اصلِ خویش را
می دَرَم خود را که یابم رازِ جعلِ خویش را
خویشِ خویشِ من سراپا عشق بود و اهلِ دل
خود به گردن می نهم آهسته قتلِ خویش را
همچو نی مینالم از سودایِ دل ای خویشِ من
حال دیگر مویه مکن، خود کرده عزلِ خویش را
میزند دستِ زمان چوب حراجی بر دلم
برده ام شاید که خویشم کرده حملِ خویش را
روحِ سرگردانِ من هر جا بخواهد میرود
دیده ام عمری به چشم خویش رَحلِ خویش را
«بزم سازانِ جهان می از سَبویِ پر خورند»
من به عشقِ خویش ز پیمانه عقلِ خویش را
سید عرفان جوکار جمالی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما