شنبه ۳ آذر
اَمان بده شعری از آرزو حاجی طاهروردی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۱۲۱۸۳۱
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر آرزو حاجی طاهروردی
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی طاهروردی
|
پشت ِ فرمون تو حواست به جاده
من از آینه حواســــم پرت ِ تو بوده
من تظاهر میکنم ( کتاب می خوانم )
ولی در اَصل خط به خط از پایه تو را می خوانم
سر ِ حرف را خودت بـــاز کن
مثلا" بگو : چقــــدر به تو می آید این عینک مطالعه
و من با لبخند وُ دست ِ لرزان
کتابم را وَرَق بزنم بروَم صفحه ی ِ بعدی
تازه تمام که می شود
می رَوَم سراغ ِ تو در کتاب ِ شعر و جلد های ِ بعدی ...
و اگر اشگ بگذارَد
نقشه اَم می گیرَد
اینکه خودم را به خواب بزَنم , رو اَنداز بیاری
بگم تشنه اَم , آب بیاری
فیلم ِ عاشقانه ببینیم
سر به روی شانه اَم بذاری
آی...حَواسی که همیشه پَرت ِ تو بوده
اَمان بده
من نیاز دارَم به خوردن و خوابیدن
به زندگی کردن
به اینکه کمی هم به خودم فکر کنم
راستی !
من به دَر ِ خانه ی ِ جادوگر ِ پیری که از قضا خواب بوده
هم سنگ زَدَم
و نیاز دارَم به بوسیدن
تَصَدٌُقت ، برای ِ شکست ِ این طلسم
هر چه بی هوا تَر ببوسی ، بیشتر میگیرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سپیدی بسیار زیبا و سرشار از احساس بود