جمعه ۲ آذر
اشک قلم شعری از زینب حسنی
از دفتر سکوت دنیا نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۸ شماره ثبت ۱۲۱۰۲۶
بازدید : ۱۸۵ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب زینب حسنی
|
از اشک ِ قلم رودِ غزل در طغیان...
طوفان زد و باز شعر من شد عریان
در رگ رگ یخ بسته ی هر واژه ی من
خشکید به پای عاشقی جوهر جان
زینب حسنی (دنیا)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.