يکشنبه ۴ آذر
خستکی شعری از علیرضا اصلان
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۵:۰۳ شماره ثبت ۱۲۰۶۶۹
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب علیرضا اصلان
|
دیگر به چه چیز در این جهان دلم را خوش کنم
وقتی دیده هایم چیزی را نمیبیند و دلم مرده است
رو به آسمان کردم و عاشقانه خواستمش
معشوقه ام نبود ، اما زمین هم باب دلم نبود
آسمان مرا نخواست ، مانده ام روی زمینی که مرا تحمل میکند
زمینی که بدی هایش جای خوبی را پر کرد .
نویسنده : علیرضا اصلان
|
|
نقدها و نظرات
|
شاهزاده بینم خانم ها ،🌹 زنده باد 🌹🌹✨ | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
|
زنده و سلامت باشید 😍🌹 همینطور شما 🌹🌹🌹✨✨ | |
|
درود بیکران بر استاد انصاری عزیز | |
|
استاد عزیز | |
|
زنده و سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودتان
عمرتون با برکت