درود بر شما شاهزاده خانوم
سپاس از شما و حضورتان
ممنونم
در خصوص وقوف برخی کلمات در شعر باید عرض کنم که شعرا معمولا در ابتدای راه وقتی شعر میگویند
همه ی هوش و حواس شان در پی مراعات کردن وزن و قوافی و یا در حالت کلی ساختار شعر است
پس از آن می رسند به مرحله ی تصویر و محتوا و آخر سر سبک شاعرانه
سبک امضای شاعر است در هر هنری هم هست
الان اگر کسی خواننده باشد و از کسی تقلید کند میگویند چقدر شبیه فلان کس است
مثلا زنده یاد فرهاد سبک خاص خودش را داشت
حبیب هم همین طور. حسن شماعی زاده سبک خودش را دارد و شهرام شب پره سبک خودش
در شعر هم به همین منوال است
دوست میدارم جوری شعر بگویم که منحصر به خودم باشد حتی دایره ی واژگانی البته همیشه اینجور نیست، غزل من متفاوت از چهار پاره هاست، ترانه متفاوت از همه ی اینها
بیش از صد ها ترانه برای ارائه دارم که متاسفانه به دلیل فروش آنها از انتشار آن معذورم
اما همیشه سعی میکنم تصاویر ناب ارائه دهم
متفاوت از اشعار قبلی
تصویر سازی بی تعارف از سخت ترین المانهای شاعری است که هرکس از عهده ی آن بر نمی آید
شعر تنها کلمات را روی نخ افاعیل چیدن نیست
این امر اولین درگاه ورود به دنیای شاعری است
موفق باشید
سیب را ازجهان ما بردار
درودبرشما استاد بزرگوار جناب دکتر محمدی عزیز
بسیاربسیارزیبابود
مثل همیشه انقلاب کرده اید باواژه هایتان
انتقام نارنجی چهارپاره ای آتشین بود بازبان خاص شما
هربندتصویری زیباومتفاوت داشت ویک دنیا حرف....
دریای دلتان آرام وروح وتنتان درامان ازگزندزمانه