جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
به باد تکیه داده ام تو عاشقم نمیشوی
تویی که در نگاه من شبیه ماه میشوی
تو را ستودم آنقدر غرور بر دلت دمید
ببین چگونه بر لبم شبیه آه میشوی
رسیده نو بهار من چقدر بی تو مانده ام
چرا نمیرسی به من شبیه نوبرانه ها؟
دلم گرفته گاهی از من و گذشته یاد کن
بگو تمام شد دگر تمام آن بهانه ها
شکفته غنچه های گل میان کوچه های شهر
دلم به شوق دیدنت به رنگ ارغوان شده
همیشه غبطه میخورم به آن کسی که یار توست
غمت برای قلب من همیشه ارمغان شده
مرا رها نکن در این سکوت سرد و بی کسی
بتاب بر تن شبم شبیه قطره های نور
همیشه دوست دارمت تو صاحب دلم شدی
ببین به شوق دیدنت هنوز مانده ام صبور.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اللَّهُمَّ أَنْتَ أَهْلُ الْكِبْرِيَاءِ وَ الْعَظَمَةِ وَ أَهْلُ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ وَ أَهْلُ الْعَفْوِ وَ الرَّحْمَةِ وَ أَهْلُ التَّقْوَى وَ الْمَغْفِرَةِ أَسْأَلُكَ بِحَقِّ هَذَا الْيَوْمِ الَّذِي جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمِينَ عِيداً وَ لِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ
طاعات و عبادات قبول
عید سعید فطر مبارک