شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمد غلامی (آرینوس)
آخرین اشعار ناب احمد غلامی (آرینوس)
|
گـــر تو در دنیا کــــــــردی هر حـــــــوس
عینکت را تو به ســــرعت کن عـــــــوض
عـــــــینکت روشــــــن گر دنیــــــــــا بود
قــــــاضی هر ماجـــــــــرا تنهـــــــــا بود
هــــــر کــــــجا درد ها به سویت بیشتر
پـــس بـــــــخند بر روی او از پیشتـــــر
در مسیر هـــــــای خـــودت داری دو جا
کن تفکــــــــر که قـــــدیم بـــــودی کجا
گر تو دیدی احمــــد هم کم شعر نوشت
تو بدان در برزخ است نیست در بهشت
گـــر گـــــــرانی در جـــــــهان زیرم کند
حــرف مــــــــردم از خـــودم پیرم کند
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام عید شما هم مبارک🕊️🌹 | |
|
عرض ادم و احترام بر جناب کاظمی عزیز لطف دارید عید شما هم مبارک🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب و احترام مرسی عزیزم 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اللَّهُمَّ أَنْتَ أَهْلُ الْكِبْرِيَاءِ وَ الْعَظَمَةِ وَ أَهْلُ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ وَ أَهْلُ الْعَفْوِ وَ الرَّحْمَةِ وَ أَهْلُ التَّقْوَى وَ الْمَغْفِرَةِ أَسْأَلُكَ بِحَقِّ هَذَا الْيَوْمِ الَّذِي جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمِينَ عِيداً وَ لِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ
طاعات و عبادات قبول
عید سعید فطر مبارک