شنبه ۳ آذر
رقص نور شعری از سمیرا محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ۲۲:۱۹ شماره ثبت ۱۱۸۸۱۱
بازدید : ۴۵۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سمیرا محمدی
|
«گم شدم توی جنگل چشمات
رنگ چشمان تو تماشاییست»
آسمانی که در دلت داری
آبی و صاف و پاک و دریاییست
در هوای تو عشق میتابید
گرم و سوزان و اشتیاق آور
مِهر را میشود نفس نکشید؟
دَم تو تا ابد مسیحاییست
هر زمانی که از تو میگویم
جشن چشمان من شود برپا
رقص نوری که در دو چشمانم
میزند طبل و رو به رسواییست
شاخهها، دست میدهند با من
میکشانند مرا به دنیایت
بال و پر میشود مرا عشقت
یادتو بس که راه والاییست
پیچکی میتَنَد نگاه من
دور احساس گرم چشمانت
باغ لبخند من شکوفا شد
بوسهات نو بهار شیداییست
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام لطف نظرتون و میرسونه سپاس از وقتی که گذاشتید | |
|
سلام خدمت شما یک دنیا ممنون از شعر پر گهرتون قلمتون مانا | |
|
سلام خدمت شما عکس و فکر هم نکنم شخصی که میگید باشند اسم خودم سمیرا محمدی و اوایل عضو شدنم همینجوری گذاشتمش اون موقع هدفم فقط خوانش اشعار شاعران بود الان اقدام کردم اسم خودم رو بزارم یه دفتر شعر به اسم مُحال دارم گوگل سرچ کنید حتما میاد. منتظر نقد و نظرتون هستم.
| |
|
سلام خدمت شما شاعر گرانقدر بسیار سپاس حتما تصحیحش میکنم قلمتون مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.