پنجشنبه ۱ آذر
همیشه شعری از سمیرا محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ۰۱:۲۰ شماره ثبت ۱۱۸۹۰۹
بازدید : ۳۳۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سمیرا محمدی
|
همیشه از دلِ غم یک گناه میروید
همیشه خنده سراب است و آه میروید
همیشه رستم دستان شدن که جالب نیست
که از فُوادِ یَلی اشتباه می روید
همیشه رنگ زمان رو به دست تغییر است
برای ما شده مشکی، سیاه میروید
همیشه عشق که شیرین نشدش بر عاشق
که بیستون نَبُوَد، قعر چاه میروید
همیشه خندهی ما وقت جلوه هیچ نداشت
و از برای عَدو قاه قاه میروید
همیشه آه همیشه چه لفظ زیبایی
برای ما که شود گاه گاه میروید
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام به شما شاعر عزیز زیبا نگاه و طبع شعرتان است سپاس از نظرتان | |
|
درود به شما سپاس از حسن نظرتان | |
|
درود بر شما استاد گرانقدر سپاس از نظر زیبایتان | |
|
سپاس از وقتی که گذاشتید و بداهه دلانگیزتان | |
|
سلام به بانو پناه عزیز سپاس فراوان لحظات به کامتان قلم زیبایتان مانا | |
|
سلام سمیرابانوی عزیز بی نهایت زیبا سرودید و حق پرداز شادی مهمان لحظه هایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود..