جمعه ۲ آذر
فصل عاشقی شعری از محسن حامد
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۳۳ شماره ثبت ۱۱۸۵۳
بازدید : ۷۴۲ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
توهم در من بالا زده
بی شعور که می شوم
تکل از پشت هایم
پی در پی می شود.
گیجی این بازی در من اثر کرده.
فصل عاشقی تمام شد
کارت قرمزام را بدهید،
می خواهم از بیرون تماشا کنم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.