جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد جواد خردمند خرم دستان
آخرین اشعار ناب محمد جواد خردمند خرم دستان
|
حال دل با بودنت انگار جور دیگریست
چون تو باشی در برم در دل نور دیگریست
چون بگیرم دست تو غوغا برپا میشود
دست تو در دست من انگار شور دیگریست
چون که روی تو ببینم بی حجاب و بی نقاب
شکر گویم من خدا را که این چه حور دیگریست
چون که با چشمان خود در چشم من کردی نظر
در دلم گفتم امان این هم تور دیگری است
چون به لبهایت رسید لبهای محجورم پری
پر گشودم در وصال که این عشق طور دیگریست
چون که دیدم در برم من ناز آن سیمین برت
هجرت آمد در نظر که این راه دور دیگریست
چون که با عشقت کنم سرپنجه قدرت گره
من نمایم همچو طفل که این زور زور دیگریست
ای که دستان تشنه آب حیات چشم تو
میشوم غرقه در آن که این بحر غور دیگریست
MJGoodlooking
برای ماه من🖤💙
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم تشکر | |
|
عاقبتتون بخیر نوش جون | |
|
درود بر شما ممنونم از نگاه زیباتون بانو | |
|
درود بر شما بانو ممنونم تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا وجالب بود