جمعه ۲ آذر
امــیــد واهــی ( دلــربــاعــی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۱۱۸۲۱۳
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
مـا مـنـتـظـر امــیــد واهــی هـسـتـیـم !
خـستـه ز فرشتـه و بـه دیـو پـیوسـتیـم
جانزخمی و تنخطخطی و دلخونین :
" بـا درد قــرارداد جــهـانـی بـسـتـیــم "
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود جاودانه خدمت شما جناب استکی بزرگمهر 🌺🌺 | |
|
درود شایان و سپاس بی پایان بر شما دوست گرامی 🥀🌺🥀 | |
|
درود و سپاس از شما دوست گرامی و پر مهرم 🌹
قدردانم از محبت و حضور گرمتون 🌸🌺🥀 | |
|
درود رویارو و سپاس پر از هیاهو ایزدبانوی مهرانگیر 🌟🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود