جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
سیمای حسین
ای خوشا آنکس که نوشد می ز مینای حسین
نور می بخشد به جانها،شهد صهبای حسین
طور سینا یک طرف،کرب و بلا هم یک طرف
زین تجلّی که خدا کرده،به سیمای حسین
عشق لیلی یک نفر را برد تا دشت جنون
عالمی دیوانه اند از عشق والای حسین
آسمانها را ملائک نور باران کرده اند
در چنین روزی به پاس نام زیبای حسین
همچنان از نینوا،میعادگاه عاشقان
می رسد بر گوش جان،بانگ دلارای حسین
در میان عاشقان چارده نور عظیم
هست واسع روز و شب غرق تمنّای حسین
سید علی کهنگی (واسع) فروردین 1399
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد استکی عزیز،بسیار ممنون و متشکرم | |
|
🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
قربان شما آقای کاظمی عزیز | |
|
سلام آقای آزاد،اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک | |
|
🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
از حسن توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای رمضانی بزرگوار | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای فتحی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ولادت علمدار و سقای دشت کربلا،حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مبارک باد.