جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
بزم میخک و سه ستار و تاژ بوسه ی تو است
ایشتار پرشرر به تکه های شب ، چکانده ناز
لرزه های بیگدار آبچین خسته وار عاشقانگی
برکه های نوشفام خون و ماهچام نردباز
در حباب موج های آبی فراخکرد بی نشان
با عبیر سرکش چکامه ، زورقی رها منم
خاور سکوت و پارسایی کرانه ی صدا تویی
رانش نگاه هر چکاد برفسر به انزوا منم
ای فرشته خوی دشتها و جنگلان بکر پرفریب
ای گره فکنده بر تمام تاول نبوغ شهر غم
سرمه خیز چشمه های پر ترانه در خروش مهر
گرگسار گیسوان دختران ایل در نسیم دم به دم
ارمغان بیشه های سبز معجزی به نام عشق
بوی خام کودک سفالی دلم به شور بارشی دگر
ناوک سپید نرگسان عارف سپندارمذ به خاک
آستانی از حریر و طاقه ی کرشمه های پر شکر
ناز دستی از بلور ، اقتضای پاره آتش شقایقی
لمس آنهید و بستر خیال دشت باردار هوم
فصل تازه ی حیات، در غزاله های یشت واپسین
"کامرود" میتند به هر نفس ، نوای گرم زادبوم
کامرود : یکی از چندصد نام دریای کاسپین
|