جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب روهام حمیدی فر
|
گفتم : وای که چقدر تنهایم ** گفتی : من که به تو نزدیکم گفتم : تو بمن نزدیکی ! من که از تو دورم گفتی : تو راضی شدی به زندگانی دنیا** تو آرمیدی به آنچه من گفتم گفتم : ولی دیگران از آیت های تو برخیز اننده شدند ! گفتی : جایگاه آنان آتش است ** گفتم : روزگار حجر کیی به سرآید ؟ گفتی : گر پاک به نزد من آیی ، نهرها بر تو روان ، خان نعمت بر تو تمام ، در بهشت باحوریان *** گفتم : از من بر تو دورود بر تو سلام من کیی و چگونه به نزد تو می آیم ؟ خوابیده به پهلو ؟ یا نشسته ؟ یاایستاده ؟ *** گفتی : چون اراده کنم ، روزها چون شب سیاه و شبها چون روز سپید گردنند ! و آن زمان تو از مسرفان دنیا نخواهی بود ، و روزگار وصل تو هجران نخواهد شد .( سوره یونس آیات هفتم تا چهاردهم)
|
نقدها و نظرات
|
نظر لطف استاد بلند باد * | |
|
چهره تان گلباران * | |
|
سلام تان باد به گرمی * | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.