جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب سحر,د(آریایی)
|
دور تنت می پیچم
پیچک وار ..
نفس می گیرم
از خاک تقدس یافته ات
و تَیَمُمِ طهارت می سازم
با بوسه ی دستانت
سجده کنان بر پایت
نماز اخلاص می خوانم
توبه ی نصوح می کنم
و با تلاوتِ آیه ی عشقت
پرهیزگار می شوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.