دوریت کابوس ودر کابوس رویای منی
خواب شیرینی که در تعبیر فردای منی
در پس طوفان رنج وسایه های سرد، تو
ساحل آرامش ِ امواج ِ دریای منی
قاصدک های دعا برمن خبر آورده اند
تو جواب دلنشین باغ نجوای منی
معجزی از آیه های راستینِ پاک عشق
واژهایت سوره ی توحید وفتوای منی
برگ برگ دفتر دل شد هجای نام تو
شاه بیت هر غزل در شعر یلدای منی
می نوازد چنگ دل آهنگ چشمان تورا
نغمه های آتشین ساز و آوای منی
ای! برایت می نویسم نامه های سر به مهر
تو در این عالم تمام دین ودنیای منی
سارارحیمی(س. سکوت)
۲۷دی۴۰۱