پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر آرزو عباسی ( پاییزه)
آخرین اشعار ناب آرزو عباسی ( پاییزه)
|
«من
دیگرانی هستم»
که هر روز
در یکی بود و نبود حادثه
به خودم برنمیگردم
دیگرانی...
که برای گریهی شبها در کوچه
به رسم ادب شکسته میشوند!
زنیست در من
از این پهلو به آن پهلو
هر شب
پشت به خودش دق میکند
تا برای این همه اضطراب
بهانهای جور کند!
مردی روی تراس
پک به پک
با دود سیگار
میرسد به سایهی پاخوردهی طفلی
که استخوانهایش
روی تردمیل نداری
با تراکم گرسنگی
قبل از یائسگی ماه
به پوکی رسیده
دارد
زیر مادون قرمز خیابان
قطرههای فلج زندگی را آب میکند
و آنقدر
برای ملحفهی مادری
لچک بسته بر درد مزمن زیستن
گریه میکند تا...
خلاصه همینام
دیگرانی در مناند
بیاینکه آمده باشند
با رفتنشان
تنهاییام را تنهاتر میکنند!
آرزو عباسی(پاییزه)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری بسیار زیبا و عالی خواندم آفرین ها
بمانید به مهر و بسرایید