جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
در گورستان افکارم،
مرثیه های شلاق خورده را
زیر خاکستر سپید اشعار
دفن میکنم.
حتی اگر واژه هایم را
مصلوب کنند
روحم جاودانه خواهد شد...
زیبا آصفی(آمــین) 18/بهمن/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.