جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
میلاد حضرت زهرا (ع)
شور هستی عشق را کم داشت،زهرا خلق شد
چهرهٔ مولای ما غم داشت،زهرا خلق شد
آفرینش در پی نور خدا بی تاب بود
چشم امّیدی به آدم داشت،زهرا خلق شد
نیست در سلب بنی آدم چنین نوری مقیم
چون پیمبر نور اعظم داشت،زهرا خلق شد
عصمت کبری برای جلوه در نوع بشر
دست بر آیات محکم داشت،زهرا خلق شد
آب را با آل طه نسبتی نزدیک هست
کوثر اندوه محرّم داشت،زهرا خلق شد
مهر مادر هست چون دریای واسع بی کران
این تمنّا خلقِ عالم داشت،زهرا خلق شد
سید علی کهنگی (واسع) بهمن 1398
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما سید بزرگوار،از لطف و محبت شما بسیار سپلسگزارم | |
|
سلام استاد استکی بزرگوار،سپاسگزار محبت شما هستم | |
|
درود بر شما آقای خوشرو،میلاد حضرت زهرا بر شما هم مبارک باد | |
|
سلام بر شما آقای رمضانی عزیز،ممنونم از محبت شما،میلاد حضرت زهرا بر شما هم مبارک باد | |
|
سلام و عرض ارادت آقای آزاد بخت عزیز،سپاس از لطف و محبت شما،میلاد حضرت زهرا بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد | |
|
درود بر شما آقای نظری عزیز،از توجه شما بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام بر شما آقای زراعتی عزیز،بسیار از لطف و محبت شما سپاسگزارم | |
|
سلام بر ان بانویی که پشت زمان ایستاد و نظاره گر گذر زمان است
روز میِاد مهئن بآنوی دو غالم
بر سروران شعر ناب مبارک | |
|
سلام و عرض ادب آقای حسنلو گرامی،از حسن توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم، | |
|
سلام بر شما آقای صادقی عزیز،ممنون و سپاسگزار لطف شما هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و عالی بود
قلمتان نویسا
در پناه مادرم حضرت والا مقام زهرا ی اطهر پاینده باشید