جمعه ۲۵ آبان
خط پایانی این مرثیه (در سوگ حضرت فاطمه س) شعری از علی معصومی
از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۰۲ شماره ثبت ۱۱۶۱۳۵
بازدید : ۲۱۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
خط پایانی این مرثیه
( در سوگ فاطمه زهرا ع)
چه کنم بعد تو این بی سروسامانی را
درد تنهایی و شب های پریشانی را
ماه من وقت غروب تو و اوضاع سکوت
سر کنم بی تو چسان عمر گران جانی را
هر سحر عطر تو از پنجره ها می پیچد
تا مصفا کند این خلسه ی یزدانی را
کاش میشد که به سبابه اسرار نشان
خود هویدا بکنی سلسله گردانی را
خطبه از نام فدک آوری و تازه کنی
بار دیگر به همه حیله سفیانی را
بنِشین تا خط پایانی این مرثیه تا
به تماشا بکشم واژه ی میدانی را
یکنفر پیش تو دستان مرا می بندد
تا به آتش بکشد مصرع پایانی را
♤♤♤
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب معصومی عزیز
بسیارزیبابود
ماجورباشید