جمعه ۲ آذر
برف که میبارد.(۱، ۲، ۳، ۴، ۵) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر شاعرانههای برف نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۱۱۵۹۷۴
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
۱
برف که میبارد
درختها عروس میشوند
انگار نقل شکوفههای سفید
بر سرشان باریده است!
راستی، نکند در زمستان بهار شده است؟!
................
۲
برف که میبارد
فرشی سفید بر زمین میگسترد
کاش میشد هیچ ردپایی بر این فرش نباشد!
.....................
۳.
برف که میبارد
عشق سپید میشود!
سیاه ناپدید میشود!
پاکی شدید میشود!
زندگی روسفید میشود!
..................
۴.
برف که میبارد
هزاران ماندالای کوچک
از آسمان میآیند
تا نقششان را در خاطرهی زمین حک کنند!
..................
۵.
برف که میبلرد
قاب پنجرهها پر از، ستارههای سفید میشود!
.................
چند شاعرانهی برفی از شبنم حکیم هاشمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده هاب رفی بسیار زیبا و دلنشین بودند