جمعه ۲ آذر
شقایق تشنه است شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱ شماره ثبت ۱۱۵۶۳
بازدید : ۸۴۳ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
شقایق تشنه است
نمی بارد باران
میشود
ابری تکان داد
پدرجان ؟؟؟
میشود
پروانه پاشید
درخواب
آسمان
و
خدارا
با آن
یواشکی
سلام داد
نمیدانم
خدا خواب است
یا
بیدار
ولی دوست دارم
برای چشمهایش
که غرق شده
در خواب
قایقی بسازم
و
شمعی
روشن کنم
آرام
شقایق تشنه است
پدرجان
پس چرا !!!
نمی بارد
دردشت
باران
کاش ستاره ام
یک جفت بال داشت
و
از دفتر م
می پرید
و
می رفت
تا
آسمان
و آنوقت خدا را
بیدار می کرد
آرام
میشود
پدرجان ؟؟؟
یا
سراغی می گرفت
از باران ......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.