جمعه ۲ آذر
آخرین.. شعری از سارا مشیری
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۰۲ شماره ثبت ۱۱۵۵۰
بازدید : ۸۲۵ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب سارا مشیری
|
اگر این آخرین درد دلم باشد تو را خواهم کنارم باش..
تو را که یاورم بودی بمان با من قرارم باش..
به قطره قطره های عشق که از چشمان من جاریست
در این شبهای تاریک ظلمانی کماکان نور جانم باش..
اگر این آتش عشقم ندارد شعله ایی بر تو ..
ببین بال و پرم را سوخت ، ندارم دل امانم باش ..
کنون که مرگ بر بالین من جاریست بزن لبخند
دم آخر ببینم روی ماهت را ، تو لبخند لبانم باش ..
مرو تنها شده ام من .می ترسم!!.به پاس حرمت اشکهام..
در این لحظه ی آخر...،، گل یاس مزارم باش ..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.