يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر الناز حاجیان (مهربانی)
آخرین اشعار ناب الناز حاجیان (مهربانی)
|
بعضی هایه کوهِ دردن
بعضی ها یه چشمه آروم
بعضی ها فقط یه حرفن
بعضی هاسکوتِ سردن
بعضی ها پایانِ دردن
بعضی هاشروعِ دردن
بعضی هایه اشتباهن
بعضی هاپاکُنِ قلبن
بعضی هامیخوان بمونن
بعضی هارفتن ورفتن
بعضی ها یه حرفِ راستن
بعضی هادروغِ محضن
بعضی هارویِ سیاهو
بعضی هاروشن ونورن
بعضی هاآتیشِ گرمن
بعضی ها مثلِ سرابن
بعضی هاقدِ یه کودک
پُرشدن ازدریایِ محبت
بعضی هامیبارن هرشب
بعضی ها میخندن بر درد
بعضی ها خیانت هارو
میکنن ردایِ تن
بعضی ها جامه یِ
تن رو
می پوشونَن بامحبت
بعضی هاپاک وحقیقی
ولی باز تنهایِ تنها
بعضی هاهرزه ودوزاری
میزنن نقابِ حقیقت
رویِ چهره یِ دروغین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هر چه گشتم خصوصیت خودم را در نوشته ها ی شما پیدا نکردم .!
جای این خصوصیت در نوشتار شما کم بود که خصوصیت من است و آن (انعطاف پذیری) است.
سلامت باشید .
جالب بود.