جمعه ۲ آذر
برهنگی شعری از محمد عالمی
از دفتر شعر و ور نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۱۱۴۸۲۲
بازدید : ۹۱۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب محمد عالمی
|
چون برهنه می شود محشر به پا
این که مویی شد برهنه درد نیست
این جماعت دردشان این است و بس
در خیابانها زن است و مرد نیست
محمد عالمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قضاوت و درک شعر سخت است..
حس توهین به زنان.. مشهود است 😎