✍ به کدامین گناه کشته شدند؟
بر بال و پرِ عروج، تا حق بودند
در حالِ نیاز و راز، با حق بودند
در زمزمهشان نوای توحیدی بود
آوای رسای مرغِ یاحق بودند
😔😔😔
آوازِ نوای شورِ یاحق بودند
پروازِ رهای شوقِ تا حق بودند
در لحظهی پرکشیدن و، رفتنشان
جانبازِ سرای نور و با حق بودند
#زهرا_حکیمی_بافقی
(دلواژههای مناسبتی)
شاهچراغ تسلیت😔
💔💔💔