ای خدا خوب کردههای رفته بر چرخ الله
از شما میپرسم آیا رفتهاند تا سینه چاک یک بلا
ای خدا خوب کرده های سینه چاک دایه دلسوزتر
ز مادر داغدار
از شما میپرسم آیا رفتهاید آنسوی تر مرز رفاه ،
صحرای بر ، جنگی اما
از شما میپرسم آیا میشناسید فرق چشمان و نگاه
از شما میپرسم آیا در میان خاکریزی رفته اید
از شما میپرسم آیا دیده اید در عمر خود یک تاول پا و دهان
از شما ای داغداران خدا میپرسم آیا هیچ شده چند شب
نخوابید و ننوشید جرعهی آبی روا
از شما میپرسم آیا دیده اید یا میشناسید
یک کفک خشکیده بروی لبا
باشمایم جاه داران ، سلبریتی ، آی خواص
از شما میپرسم آیا میشناسید مادری تک سوی پیری چشم خود
بخشید و گفتا ای وطن چشمان من از آن تو ، پاینده باش
میشناسم من هزاران ها از این سرهای بیسودا
از این سرو های بی سرها
از این یک دست و یک پاها
از این بیدست و بی پاها
از این جانباز سربازها
باشمایم آی دریا رفته های موج سوار ، آی بوق داران اوج
آی دزدان خرد ، آی بیدردان سرد ، آی مکرسازان گرم
باشمایم
میشود با خود کمی روراست شوید ،
میتوانید در شبی در صفر مرز ایران زمین
پاسبانی ، جانفشانید ، جان دهید ؟
با شمایم آی خدا خوب کردههای رفته بر چرخ دلا
از شما میپرسم آیا رفته آید تا سینه چاک یک بلا
دلا : برگرفته از دلیل و دلالت
آروین آبانماه ۱۴۰۱
~~~~~~~
وقتی اروپا میشود مأمنی برای کشیدن نقشهی کشورم
دموکراسی برای غیراز خودشان
هر سهمی رنگ میکند پرچمش
آذربایجان
سیستان و بلوچستان
کردستان
خوزستان
با تشویق,
قلم گیری
نقاشانی زخمی با سبک نئو مدرن
مهد دموکراسی ست برلین و پاریس
مرگ بر غیرتم اگر درد نگیرد
درد بگیرد قلمم اگر از این بی غیرتیم ننویسد
گر چه منم معترضم به خیل بیعدالتی
اما
گر قرار ایرانم پاره پاره کنند , عدالت را به چهکارم آید !
بی گدار به آب زدم
حال؛
من ازاین خیر اعتراض میگذرم
تا اگر شکمم خالی و نانم سخت
ولی شبا با خیالی آسوده بر پشت بام خانه ام ,
کشورم
ستاره بشمارم
گرچه برای غارت خودم ,
منشور حقوق بشر کورش شاه هخامنش ,
پدر سرزمینم, برای خودم , خودم را تحریم میکنند
عدالت یعنی این
رقابتی ست بین قارهی سبز و آمریکای شمالی
اما چه خیال دور و درازی ست آرزوهایشان
بروی سنگ قبرم بنویسید نامم : ایران
بسیار زیبا و پر معنی است
زنده باد ایران
چشم دشمنانش کور