چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر روح اله سلیمی ناحیه
آخرین اشعار ناب روح اله سلیمی ناحیه
|
چوشب سر می رسدبا من به دلداری غمی دارم
به زخمی خورده صدتیرازمهین جنگی تنی دارم
نه ماه از روی شب بامن نه یک بیچاره پیدایی
خدایا من چه تنهایم که صد غم را سری دارم
جهان در تیرِ محبوبش مرا نیزارِ اتش دل
دوچشمی پر زخون هرشب پراز ماتم دلی دارم
نه یاری می زند بر من سری برخانه ام یک شب
نه حتی یک گذرراهی ، نه گویا من دری دارم
شکستم چون سرازجانی که باشمشیر افشاران
چنان افتاده بی بالم که هرگز من پری دارم
نه یک شب بامن این غمهابه تقدیرم نشان باشد
که چون شب عمر من گویاسیه نام و رهی دارم
«روح اله سلیمی» ناحیه
|
نقدها و نظرات
|
ارادت جناب استکی بزرگوار 🌹🌹 | |
|
ارادت جناب محمدی عزیز حقیقت این است که می دانم ضعفم را اما نمی دانم چرا نمی پسندم که این تکنیک ها را یاد بگیرم اما انچه در دلم هست را می نویسم سپاس از نقد زیبا 🌹🌹
| |
|
درود بانو افسری نژاد گرام سپاس از نگاه و نظرتان روزگارتان سبز و ارام 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
غمگین