جمعه ۲ آذر
شور شیرین شعری از عباس گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۲۵ شماره ثبت ۱۱۳۸۸۹
بازدید : ۱۳۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب عباس گودرزی
|
"شور شیرین"
پر از عشقم چرا موج خروشان را نمی فهمی؟
من آن شورم ولی شیرینی آن را نمی فهمی
پراز آشوبم و طوفانی ام فریاد ها دارم
ولی صد حیف که فریادطوفان را نمی فهمی
شبیه ابر پاییزی که ساعتهاست می بارد
پراز معنایم اما حرف باران را نمی فهمی
مرا حبس ابد کرده است مژگان سیاه تو
تو آزادی و حس و حال زندان را نمی فهمی
و تو خالی از احساسی و من سر شار از آنم
و تو معنای هق هق های انسان را نمی فهمی
غزلهایم پریشانند و تو انگار نه انگار
پس از این سالها شعر پریشان را نمی فهمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود شعرتان
برخی مصاریع نیاز به ویرایش وزنی دارد