جمعه ۲ آذر
موی سپید شعری از عباس گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۱۲۱۷۶۵
بازدید : ۲۶۵ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب عباس گودرزی
|
نخواهد دید حتماََ التماس و اشک و آهم را
کسی که بسته است از هر طرف هر بار راهم را
کسی که از خودم هم بیشتر می خواهمش اصلاََ
نمی خواهد ببیند لحظه ای حتی نگاهم را
ندارد قصد زندان بردنم را چون زلیخا پس
نخواهد یافت هرگز کاروانی راهِ چاهم را
گناهم چیست که باید عذابم قهر او باشد؟
اگرچه بی گناهم،اونمی بخشد گناهم را
بهارم شد زمستان و شده مویم سپید اما
نه می بیند سپیدی را نه این روز سیاهم را
کشیدم آهی و گفتم دلش می سوزد از آهم
ولی از بس که دل سنگ است باطل کرده آهم را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزل زیبایی بود
دلنشین و بود و روان